Unique Frenz

Wednesday, May 20, 2009

aku..memang xsetia pd yg satu

opss..jangan salah faham..wat i means..my blog nyer background...aku rasa termasuk yg ni dah berpuluh2 kali aku tukar...aku ni cepat borin bile tengok satu2 benda dgn waktu yg lama..mulalah gatai tangan nak tukar...cam hiasan dalaman rumah aku gak..aku rasa kalo dalam sebulan tu ada ler 3 @ 4 kali aku tukar kedudukan hiasan dalaman tu..kejap sofa dok sini..tv disana..meja makn di sinun...bile aku da rasa borin..aku tukar lagi..tp operasi aku hanya akan bermula bile my husb aku xde umah..kalo dia ada for sure dia xkan bagi nyer...sampaikan bilik tdo kami pun aku sanggup bertukar bilik..nak kelainan...then bile aku rasa dah xder dah posisi yg aku rasa aku xbuat, mulalah aku resah gelisah..cam nak pindah umah jer..carik umah lain...hehe...aku rasa termasuk umah yg aku sewa sekarang ni..dah 4X aku berpindah umah sewa kt kmaman...tapi aku rasa aku berpindah pun ada reason yg concrete ler..tp aku hepi bile dapat berpindah...penat sket pun xper..umah yg aku duduk skrg ni pun dengar citer nyer tuan rumah nak duduk n dia nak tukar ngan rumah dia yg satu lagi..aku gumbira jer mendengarnya..tp bile dia kata sewa ctu mahal sket coz umah tue besar sket dari umah yg aku duduk skrg..aku rasa aku xnak ler pindah..lagipun buat apa umah besar2..rumah skrg pun xfully occupied..aku juz guna 1bilik jer...satu bilik aku jadikan bilik persalinan,satu bilik semayang..lain ler kalo anak2 da ramai nanti....
tp ada juga benda yg membuatkan aku ni jenis yang setia... setia pada yang ESA...setia pada suamiku..of course...kalo tak xkan kami dapat bercinta sampai 10tahun sebelum kami diijabqabulkan..tul dak...wateve pun i hepi to be MYSELF!!!

2 comments:

desperate mama said...

i love the background.....

ummisofea... said...

hehe..setelah berpuluh2 kali menukarnya..akhirnya jumpa gak ngan pilihan hati..tq my hubby coz sabar ngan karenahku...

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin