Unique Frenz

Monday, May 25, 2009

Oh my sweet Baby!!

pagi tadi sebelum masuk opis,kami bawa baby pi klinik..tak tahu ler apa yg naik kat atas kapla anakku sorang ni..sekarang ni dah nampak sangat benjolannya...merah menyala...mulanya aku ingatkan dia terantuk..tapi lama kelamaan makin membengkak dan sekarang dah makin membenjol...bile aku rujuk pd orang tua...kenan katanya...naik serun plak aku nengok..walaupun gtu..anakku yg satu ini tetap aktif,xreti duduk diam..cam xde apa je yg berlaku..xpenah merenggek sakit...xpenah marah bile disentuh kat tempat tue...tp wateve pun,aku nekad bawa dia jumpe doc hari ni...suprisingly,doc ctu xberani nak buat pape..katanya dah tahap serius,n dia advice kami pi buat small operation kat hospital...dia xcukup alat katanya..so bile dgr gtu..hatiku terus berdegup kencang... lantas terpancul dari mulutku "Doc,dia bius tak bile nak buat operation nanti"...aku tak sanggup lihat anakku menangis kesakitan.. tapi kata doc..it depend on pakar..kalau doc pakar tu kata anakku masih kecil n xtahan dia akan bius,kalau tak dia xakan bius.... Ya Allah, mintak2 ler doc tu akan bius nanti...aku rela menanggung sesakitan dari melihat anakku menangis kesakitan... "Talhah anak mama...talhah mesti kuat tau...nanti cepat sembuh..dapat main ngan kakak sofea yea"

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin