Unique Frenz

Wednesday, May 20, 2009

take...1,2,3..action

hari ni aku ada kes kat KL high Court...so ptg semalam aku bertolak dari kemaman lebih kurang kul 5.00p.m..on de way nak dtg kl aku msg my sis in law "ada dumah dok..nok g dumah ni".... the she replied "ada..tgh tgk ifa raziah shooting drama kat umah ni"..so aku igatkan saje2 jer tgk anak dia buat aksi...sesampainya aku kat umah dia lebih kurang kul 10.00mlm..ayyak..memang btoi ler ada shooting drama kat umah dia...so aku malas nak masuk umah coz diaorg tengah dok semangat berlakon kt dzlam umh tue..so aku layan jelah tgk cara diaorg buat pengambaran..sekali aku tgk, cam orang bodoh plak diaorg berlakon ni..yelah dgn org ramai penuh dok tengok..memang ler kalu nak berlakon ni kena jadi si muka tebal...purak2 cam xde org..tajuk drama tu kalo tak silap aku "TOYOL.COM"..apa punyer tajuk ler...citer ni ganti citer zeti &mawas yg sedang ditayangkan sekarang ni kt tv3 n tv9... antara pelakon yang ada nurul n fauzi nawawi..sumenya pelakon xglamer..hehe...about one hour jugak ler aku dok layan..pahtu mta aku memang ngantuk giler n badan aku pun dah penat2..so aku minta kebenaran masuk umah..so aku hanya dibenarkan dok kat tingkat atas rumah kerk..takut menganggu katanya...so aku pun ZZZZzzzzzz dengan lenanya...aku rasa diaorg abis shooting dekat kul 5.00pagi...lantak korang ler asalkan aku dapat tdo dengan lenanya udah lor....so hari ni kes aku berjalan dengan lancarnya...maybe esok atau lusa aku akan berangkat pulang.....byeezzz

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin