Unique Frenz

Monday, June 15, 2009

LRT..jakun ler plak



arini aku da nak bertolak pulang from Kl..
walaupun aku sedikit terkilan coz xdapat achieve my client's target to winding up Responden nyer company, but aku hepi wif our holiday..
aku dtg sini last friday...
semalam aku pi jalan2 kat kl naik LRT n Monorail..saje wat jalan anak2 naik LRT...udah lama rasa nyer tak naik LRT ni...
cam jakun plak..hehehe..
aku rasa last aku naik masa tgh buat chambring kat Kl dulu,tahun 2006...
masa tu kenderaan rasmi aku ialah LRT..
yelah kat Kl tue...
kenderaan yang paling pantas utk ke tempat keje xder menda lain ler...tapi,memang memenatkanlah naik LRT waktu tue...diwaktu perut aku tengah memboyot bawa anak sulung..aku terpaksa jalan jauh2...tapi kang! satu jerk aku respek kat orang malaysia nih...
kalau dulu aku selalu jerk dapat duduk kalau naik LRT coz ada jerk orang prihatin bagi aku duduk..mayb kecian kot bile tgk perut aku yang sedang memboyot waktu tue...
then semalam pung,aku tetap diberi proirity n ada jerk orang bagi aku duduk coz waktu tu aku tengah pegang anak2...
time kasih ler banyak2 bagi anda yang prihatin tue...
then,about 5.00a.m..
kami bertolak pulang...fuhhss..
penat jugak pi jln2 dgn anak2 ni kalo tak bawa kenderaan sendirik...
malam nyer plak kami pi mines..
janji ngan kawan my hubby nak main bowling..saje jerk..
suke2..about 11.00p.m kami kuar pi makan2..
then about 12.00a.m kami balik umah..
da penat sangat2...n terus ZZZZzzzzzz....
so hari ni...keje da abis..
esok ada kes kt Kuala terengganu plak..
terpaksa ler balik kemaman..no enjoy2 lagi..

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin