Unique Frenz

Sunday, July 5, 2009

SegaLanya bErkemungkinan...

pagi ni entah kenapa hatiku begitu resah..gelisah...gemuruh...gundah...aku sendirik pun tak tahu apa sebenornya yg bersarang dalam hatiku ini..

maybe aku resah bila memikirkan hari ni ditetapkan keputusan utk kes civil aku...ermm..ntah menang atau tidak...coz aku dah suh org mob..so,wateve pun aku kena tgu sampai esok pagi tuk tahu keputusannya...

or;
maybe aku gelisah bila memikirkan budget bulan ni dah lari bangat walaupun bulan ni my hubby dapat "ong" lebih sket...planning nyer nak beli lappy coz comp kat umah tu da kiok...langsaikan segala beban...nak beli baju raya...brek keta pulak dah bg sound mintak supaya ditukar..semalam keta pulak xnak gerak,so terpaksa lor tukar bateri keta...erm..bila dihitung kembali..banyak menda jugak nak buat bulan ni...cukup ker uwang yang ada????

or;
maybe aku gemuruh tuk menghadapi oral submission next week...ngan subbmission xsiap lagi...memikirkan Yang Arif kat K.L tu yang garang2...uiii..kecut perut dibuatnya...

or;
maybe aku gundah coz teringatkan mak aku kat kampung...walaupun baru 2hari lepas mak aku datang menziarahi aku kat sini..but then, aku belum puas tuk melepaskan kerinduanku padanya...
or; maybe...maybe..maybe...segalanya berkemungkinan...
dan segalanya ku serahkan padaMU...tenangkanlah jiwa hambamu ini...AMIN

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin