Unique Frenz

Sunday, April 4, 2010

abah mkn baby....

Abah makan baby!!!!

Haa….!!!!!! Apaaa……!!!! Biar betul….

Beeetulll…kalau xcaya…tgk video ni…..







video

Ekeke…begitulah ragam baby bila anggota badannya dimakan abah…takut betul dia….memang menangis sunguh2 hati lah….selagi abah xpulangkan telinga dia kat tempat sedia..selagi tu lah dia akan menangis…

Abah pulak..suka sangat nyakat dak kecik ni…ada kadangkala tu…abah buat2 makan..lepas tu..abah buang jauh2…makin galaklah baby nangis sambil datang bgth mama “abah ohok tinge baby” mula tu mama memang xpaham apa yg baby cakap…tapi bila 2,3 kali bgth…barulah mama faham…oooooh “tohok” rupanyer… (tohok=buang)..so mama buat2 amik n letakkan balik…


adakalanya..abah buat2 makan tinge..tapi abah letak kat idung...mulalah nyaring suaranya "utang..utang..."[ie: bukan...dialih ke bahasa tganu..jadiklah utang..hehe]...cepat2 dia akan amik balik n letakkan kat tempat sepatutnya...


tapi kan!!! ada sekali tu abah letak kat belakang dia...mulalah terkial2 dia nak amik balik....bila xdapat..mulalah datang kat mama sambil nangis2 suruh amik balik...

Macam2 baby ni kan…hehe…tapi sekarang ni..baby sudah pandai buat2 makan tinge n idung abah plak…haa!!! Now…abah pulak kena buat2 nangis..then sukalah dak kecik tu…


Moral of d story: ceria2 kan lah keluarga anda selalu…Insya Allah…hidup pasti bahagia…AMINNN


kami saaaaayang baby sangat2..hanya dikaulah penghibur kami...

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin