Unique Frenz

Wednesday, May 19, 2010

'lensaMama Cutest Baby in Red Contest'





yeay!! they come again...

seperti tahun sebelumnya...tahun ini Lensa mama juga akan menganjurkan contest secara berantai... berantai???? wat does it means???

owh...berantai maksudnya..every month starting this month (May 2010)..lensamama akan adakan satu contest setiap bulan...dan setiap bulan akan ada pemenang nyer sehinggalah bulan 2 tahun 2011...besh kan! kan!

adalagiii...yang besh nyer plak the 10 monthly winners will be automatically eligable to join the lensaMama's Idol on March 2011..haa!! best tak..


dan lagi...dan lagi,the 10 finalists of the contest will be called up for a photoshoot session with lensaMama. Grand Prize Winner forlensaMama's Idol will be selected from the photos taken on the photoshoot session.


Monthly winners and lensaMama's Idol winner will receive a special prize from lensaMama and also from their sponsors! WOW!! best sesangat...


Big thanks to the sponsors:










soooo...mari kita lihat pic yg mama akan pertaruhkan....

aiii..nama saya AHMAD TALHAH DANISH..umur saya 2tahun 3bulan...saya lahir pada 13/3/2008

dan ini kakak saya...


ello..nama saya NUR ASFA SOFEA...bulan depan umur saya genap 4tahun sebab saya dilahirkan pada 23/6/06...saya ada banyak baju merah..so selain pic ni..saya nak sertakan 2keping lagi gambar saya berbaju merah...saya harap para juri xmarah erk...tima kasih







okey kawan2...till c u again...sebelum itu...xlengkap rasanya kalau kita xlihat antara hadiah2 nyer.... so kita enjoy dulu wif d prize


Winner of the month will receive:

An 8"x8" canvas print from lensaMama


RM10 worth of voucher from PinkyFrogShop

RM10 worth of voucher from Funky Mama


JOM JOIN RAMAI2... TEKAN JE KAT SINI

2 comments:

Mama Zharfan said...

salam ziarah..good luck sweetie!

ummisofea... said...

tq mama zharfan

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin