Unique Frenz

Wednesday, July 7, 2010

Terkilan.............


terkilan..

terkilan..

terkilan..

itu je yg dapat diungkapkan saat ini..

apa tak nyer

hakim dah bagi peluang

berapa yang awak nk claim

tapi

kenapa sikit sangat yg aku mintak

kes dah berkurun lamanya

client pun asik turun naik ct

kecederaan pun boleh tahan hebaknya..

tapi kenapalah selepas berhujah bagai..close case

bila hakim tanya awak nk claim bape

aku just cakap RM20,000.00 Tuan..dengan kos

itu je..haih..

tanpa banyak soal Tuan kata "awak telah dapat membuktikan kes,oleh itu tuntutan Pl dibenarkan sebanyak RM20,000.00 dengan kos dan tuntutan balas df ditolak dengan kos"


keluar aje mahkamah

bila tgk muka client

rasa serba salah mula timbul

kenapalah aku xminta RM30,000.00 or lebih ke
for sure aku akan dapat..


tapi
menyesali apa yg berlaku
xguna
maybe aku xsampai hati nk claim banyak2 dr ors side
or..kalau aku claim banyak2 pun..bukannya dia leh bayar pun..dia org kg yg keje biasa2 je
tapi siapa peduli
dah egko buat client aku camtu
sampai cacat org tu dibueknya..sapa suruh..
dulu masa tetak org xhengat...haa..rasain

tapi..yg membuatkan aku terkilan
client aku juz dapat RM20,000.00 je
erm...RM20,000.00

Khasiah..khasiah....terkilan sungguh


2 comments:

desperate mama said...

kes apa khash?

ummisofea... said...

kes assault...ermm..ntah pape kan kita ni..org nk jadik loyer..kita nk jadik gak..gitu lor..huhu

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin