Unique Frenz

Wednesday, December 8, 2010

Sehati Berdansa kena badi


mama pun pelik lah ngan peserta SEHATI BERDANSA ni.... lepas sorang...sorang...

agak2 nya terkena badi kot...

tu lah...

terkinja2...terlompat2...

kununnya sehati...

tapi maybe hati pun dh pecah kowt...

apa tak nyer...kalo ko pusing aku ke kiri...aku lompat atas ko ke kanan...

ko baling aku kat atas...

aku tarik ko kat bawah...


kalo xcaya...cuba tgk iklan sehati berdansa...

kan ke terpeleot pinggang kawan tu dibuatnya...ekeke





Peserta pertama yg menempah tiket....pasangan ni


1. Asheed Def Gab C dan Sharifah Noor Shima




dan dikuti oleh..

2. Atilia dan Arif


lepas tu...terpancul plak di dada2 akhbar tentang dorang ni plak...uh uh uh

3. Dira Dan Ash
Dira dan Ash


dan tanpa disangka2...dorang ni pun nk ikut jejak langkah juga

4. Radhi OAG Dan Shazlin

dan lagi...

5. Anne Ngasri dan Wafi


pastu plak...

6. Sabrina dan Sharin

dan yang terbaru....

7. Sein & Nana

Sein dan Nana


erm....speechlessssss....

Ya Allah...bukakanlah hati mereka2 ini untuk menerima hidayahmu...Amin...

5 comments:

desperate mama said...

sein & nana?.... fidza tak tahu pon!!!! diorang pon sama jugak eyh.... huhuhuhuhu..... itulah akibatnyeee....

N.A.I said...

I pn terkejut jgk Sein & Nana?

ummisofea... said...

huhuhu

cik SYANA'S @ I-cha comel said...

xpe2 sein ade lisa..heheh....=)
sowi kak nyebok jap...

ummisofea... said...

lisa mana tu cik syana??? lisa surihani ker???

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin