Unique Frenz

Sunday, February 13, 2011

Kalau nk buat alasan pun..agak-agaklah kan!! hhuh

Semalam ada lar mama baca kat akhbar…pasal sorang artis ni.. (mama gelarkan artis ni “Si A” la yer)

Nak kata dia ni penyanyi..entahlah..mama pun xpernah kenal pun artis ni…tgk pun xpernah…dan memang malas pun nk amik taw derihal kehidupan artis ni…Cuma semalam mama tergerak hati nk baca pasal kisah si A ni… maybe sebab tajuk dia kowt yg mencuit hati mama ni suh baca…

Kisahnya…dia ni dikatakan telah keluar Negara…utk baiki itu..tambah ini..cucuk disitu cucuk disini…dekat mukanya itu…dan dia ni dikatakan telah mengikut jejak ibunya yg juga telah cucuk situ cucuk sini (itu apa yg dikatakan oleh org luar lah sebabnya ibunya juga seorang penyanyi yg terkenal zaman dulu kala…mama xtawlah kebenarannya..as I said b4, xkuasa nk amik taw pom)

Dalam paper tu juga ada lah dibuat perbandingan ganbar zaman kanak2…remaja…dan gambar terbaru….memang nampak lah kelainannya sket…dagu runcing..bibir seksi…tapi bagi mamalah…nk ubah tahap manalah sangat..kalau anda dianugerahkan dengan wajah sedemikian rupa…xde lah anda akan kelihatan cam org lain kalau diubah pun…meningkat dosa adalah…

Mama xnak pun hurai panjang…nasihat bagai kat org cam ni…ngabihkan ayer liuq je kanJ… Cuma apa yg mama nk kongsikan disini adalah….

Bila si A ni ditanya…adakah dia telah cucuk/buat pembedahan kat mukanya sehinggakan dagu dia kelihatan semakin runcing cam sekarang ni…

Nk taw apa dia jawab….

“eh…manader (ayat klise kan…hihihi)… sebenarnya saya buat gigi…pakai braces yg menyebabkan dagu saya jadik runcing”

WUT???????? APEKAH??????

Tergelak besar mama baca statement dia tuh….tapi mana taw kan…kowt2 ada kaitan..mama mana taw sebab xpernah pakai benda alah tu…femili pun xde lagi yg pakai (still lagi gelak guling2)

So mama nk tanyalah sesapa yg pakai tuh???? Adakah dagu anda akan kelihatan cantik meruncing dan bibir anda kelihatan seski as Angelina jolie selepas benda alah tu????? Mwahahaaaaaaaaaaaaaaa….. xtahan…xtahannnn

runcing tak???

tak pom..okeh..cari yg lain...


runcing & seksi tak???

tak juga...nextttt


ada tak??? ada tak???

hurmmmm.....lu pikir la sendiri.....

4 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

standard la kalau jumpa statement artis yang bengong2 ni.. rasa mcm nak hentak dengan senduk je kan??

ummisofea... said...

hahaha...bila dorang wat statement camtu...nampak sangat tahap kebodohan dia tu dh mcm cipan kan....

So Shy Lady said...

haisyh, macam2...mrk ni tak takut langsung azab tuhan

TiMmiE said...

ala teringinnya nk pakai braces~ tp kewangan xmengizinkan lagi...

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin