Unique Frenz

Thursday, February 14, 2013

Doakan mama selamat bersalin yer..

~Assalamualaikum~

Saje nk update... ^^
Hari ni last day mama masuk opis...esok dah nk balik kg...
Seminggu je pun dok kg...hopefully bb nk jadi warga kelate..
Kalau tak...kami terpaksa balik kemaman semula...
Sekarang ni susah la sket nk skip sekolah kakak...coz kakak dh darjah 1...kalau dulu asyik2 je ponteng sekolah...skrg nk cuti pun kena berformal bagai...tulis surat pelepasan dgn sekolah...hehe..


...


Tapi kalau bb sempat lahir kt kg dlm tempoh tu...makanya mama akan berpantang kt kg lebih kurang 2mgu..then only kakak n abg talhah n abah je la yg akan balik ke kemaman...


...


Tapi dlm hati mama...mcm2 yg mama pikir...wpun niat dihati..memang berkobar2 nk lahirkan bb kt kelate...
Tp kalau mama berpantang kt kg...camana la abah nk handle kakak n abg talhah sorang2 kt sini...
Bukan xpercaya kt abah...tp sbg mama...JUZ WONDERING!!!... hehe.. tp abah dgn konpidennya ckp... "ala...kalau mama xde..pandai2 la abah" ok!! we'll see... :)






3 comments:

RAMLI SHOMAD said...

Assalamu alaikum.........
gmn mama ud melahirkan tach...??????
smg aja selamat dan mach bs berkumpul lagi dg keluargax bercanda tawa seperti sedia kala. amiennnn.....

joion balik yach....

RAMLI SHOMAD said...

salam kenal yach.........

RAMLI SHOMAD said...

salam kenal yach.........

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin