Unique Frenz

Sunday, May 12, 2013

Please be welcome.. little caliph AHMAD UWAIS AL HARIS

~Assalamualaikum~

sblm buat kerja..nak update dulu la..

byk keje nok buat sebenarnya...tp xpe la..

amik masa jap..

sbb dh byk citer tertunggak..

xnk jadi tertunggak..sbb..bila tertunggak..citer akan basi..bila basi..dh xbest nk citer...


Sebenarnya...mgu ni saya gembira...

gembira utk adik saya dan juga femili..

sebabnya adik saya dah dapat baby..

setelah 4tahun kahwin..

setelah disahkan ada cyst dlm ovari...

dan setelah diberitakan terpaksa keluarkan bb coz hamil diluar rahim..

setelah duka nestapa menempuh dugaan...

Alhamdulillah... 8/5/2013 adik saya dikurniakan bb boy yg cute ;)






perkenalkan AHMAD UWAIS AL HARIS BIN AHMAD ISKANDAR...




Bb uwais dgn mok...


Sebelum adik sy deliver...sy yg tolong rasa berdebar...

sibuk2 dok rasa takut..

takut adik saya xtahan sakit..

takut adik saya xpandai nk push..

takut adik saya give up n mintak operate..

yer...sbb sy baru je alami keadaan yg sakit itu 3bulan lepas...

dan wpun saya boleh atasi rasa kesakitan itu...sy rasa takut utk adik sy..

sy rasa adik saya masih.............. "adik"

"adik" means... adik yg manja..

adik yg baran *sekali sekala

adik yg ... adik lah....hehe

wpun adik saya dh besar...

dah kahwin dh lama dah..

dah berkerjaya...

entahlah...


alah....dia relak je...sy je yg lebih2....hihihi...

Pepun...tahniah utk adik saya...


tahniah atas kelahiran bb uwais yg comel...

Mood: Xsabar nk balik kg tgk bb...



dan dah boleh wish SELAMAT HARI IBU utk adik sy

juga ditujukan buat IBU sy yg tersayang HJH FATIMAH...

dan juga buat semua ibu diluar sana...

Semoga dgn keberkatan kasih sayang ibu... akan membawa kita ke syurga... INSYAALLAH






No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin